עיצוב פנים לדירות קטנות – עיצוב פנים דירה בינונית

כיצד לעצב דירות קטנות פרטיות  ודירות בינוניות?

כולנו מעוניינים לגור בדירה מעוצבת עם אווירה קסומה ונעימה, אך כדי ליהנות מעיצוב מותאם אישית ומניצול נכון של חללי הדירה, בעיקר בדירות קטנות ובינוניות, מומלץ לפנות למעצב פנים מוכשר ויצירתי. עיצוב דירות קטנות ובינוניות מחייב ניסיון עשיר וידע רב, יש להתאים את העיצוב למאפייני הדיירים ולאורח חייהם, וכמו כן יש להתחשב במגבלות של החללים הקטנים יחסית כדי להימנע מתחושה של עומס יתר ואי סדר בדירה.

טיפים לעיצוב פנים לדירות קטנות ודירות בינוניות

אמנם, רבים מעוניינים לגור בדירה מפוארת ומרווחת במגדל מגורים יוקרתי או בשכונה טובה במרכז העיר, אך לא כל אחד יכול להרשות לעצמו דירה בת 5 חדרים. עם זאת, באמצעות עיצוב מקצועי ומדויק של דירות קטנות ובינוניות ניתן ליהנות מאיכות חיים גבוהה ומדירה מעוצבת ואלגנטית עם אווירה ביתית, נעימה ומרגיעה.

כדי ליצור תחושה של חלל גדול יותר, חשוב להקפיד כי אור טבעי יכנס לדירה – דרך חלונות או דרך דשלתות זכוכית גדולות. בנוסף מומלץ להתקין מראות היוצרות תחושה של חלל גדול יותר. אפשר להתקין מחיצה כדי ליצור הפרדה בין חדר השינה לסלון, ובקירות כדאי ליצור נישות כדי להימנע מעומס בעין וכדי ליהנות מפתרונות אחסון חכמים ומניצול מיטבי של החלל הפנוי.

כיצד אפשר לעצב חדר קטן או חדרי אמבטיה קטנים?

מעצב פנים מוכשר מכיר פתרונות מתקדמים לעיצוב דירות קטנות ובינוניות, כמו מחיצות דקות המשמשות לחלוקה של החלל, פתרונות תאורה הגורמים לתחושה מרווחת בנכס, רהיטים דו שימושיים או רב שימושיים המאפשרים ניצול נכון ומיטבי של החלל הפנוי, רהיטים ופריטים שונים מתקפלים לניצול טוב של החלל, שימוש נכון בצבע כדי ליצור תחושת גודל ומרחב וכיוצא בזה.

לצפייה בגלריית פרוייקטים ותמונות ודוגמאות לפני אחרי עיצוב פנים ואדריכלות ליחצו כאן

פרקטיות והתאמה לאורח החיים המודרני בעת עיצוב דירה

עיצוב דירות קטנות ובינוניות מתחיל בביקור בנכס כדי לבצע מדידות ולהתרשם מהעיצוב הקיים, מצורכי הדיירים ומאורח חייהם. לאחר ביקור בנכס ואפיון צורכי הדיירים ומאפייניהם, יכול מעצב הפנים להציע תכנית עיצוב מלהיבה התורמת לניצול מיטבי של החללים הקטנים בנכס, בהתאמה לאורח החיים בעידן המודרני. באמצעות שילוב פתרונות חכמים ופרקטיים ניתן לנצל כל סנטימטר בדירה הקטנה או הבינונית. כך, לדוגמה, אפשר להתקין מדפים בגובה ולוותר על כוננית גדולה או על ספרייה. כמו כן, אפשר לרכוש רהיטים בעלי פתרונות אחסון מובנים כמו מיטה בעלת תא אחסון גדול או ספה בעלת מדפי אחסון.

יש לקבל החלטה נכונה גם לגבי בחירת גוונים לקירות: יש צבעים התורמים לתחושה של מרחב וחללים גדולים, כאשר לרוב נהוג להשתמש בצבעים בהירים, אך אפשר לשלב גם קיר בגוון כהה או ססגוני מטעמי עיצוב. גם לחדר שינה מיניאטורי יש פתרונות חכמים שמעצב פנים מוכשר יכול להציע. לדוגמה, מיטה זוגית עם שטח אחסון גדול תחתיה, ארונות קיר בעלי דלתות הזזה כדי לנצל את החלל הקטן בקפידה, מדבקות עם כוכבים על התקרה ליצירת תחושת מרחב גדול וכן הלאה.

לסיכום, עיצוב דירות קטנות ובינוניות אינו דבר של מה בכך ולכן כל כך חשוב לפנות לשירותיו של מעצב פנים מנוסה ויצירתי  או של אדריכל מקצועי המספק שירותי עיצוב פנים מודרני.

 

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*