קניית בתים באיי יוון – נדלן למכירה באיי יוון

ישראלים רבים מחפשים כל הזמן אפיקי השקעות משתלמים כלכלית, ורבים מהם משקיעים בנדל"ן מעבר לים במדינות כמו ארה"ב, גרמניה ועוד. אחד היעדים המעניינים ביותר להשקעות נדל"ן נמצא במרחק של טיסה קצרה מישראל – ביוון יש נכסים רבים הממתינים למשקיעים, כמו וילות יוקרתיות, אחוזות גדולות ומפוארות, מגרשים, דירות, בתים פרטיים במיקומים אטרקטיביים, בתי הארחה ונכסים נוספים. כדי לרכוש נדל"ן למכירה ביוון חשוב לפנות לחברה מקצועית המתמחה בנושא. לחברה שכזו יש משרדים בארץ וביוון, היא מקושרת לעורכי דין מקומיים ביוון וכל עסקה נערכת במקצועיות ותוך ליווי צמוד.

רכישת נכסי נדל"ן ביוון – קניית בתים באיי ייוון 

ישנם ישראלים אשר רוכשים נכסי נדל"ן ביוון למטרות השקעה, בעוד אחרים רוכשים נדל"ן למכירה למטרות הנאה, כמו בית נופש לחופשה ביוון ובאיים השונים. בהתאם למטרת הרכישה יש לפעול ולאתר נכסים למכירה ביוון – יש מגוון עצום של נכסים העומדים כיום למכירה וממשלת יוון מעודדת משקיעים מחו"ל לרכוש נכסים מניבים, הן למטרת השקעה והן למטרת מגורים ונופש.

כדאי לדעת כי מחירי הנדל"ן ביוון אינם גבוהים כמו בישראל, ולאחרונה הממשלה היוונית הציעה מספר איים למכירה כדי לגייס השקעות ומטבע חוץ, ואף הוקמו קבוצות רכישה למטרה זו. עם זאת, הבירוקרטיה ביוון מייגעת ומתישה, לכן חשוב לרכוש נכסים במדינה רק בעזרת אנשי מקצוע מנוסים שיודעים לאתר נכסים במיקומים אטרקטיביים ובמחירים משתלמים.

מאמר על השקעות נדלן בחול

תשואה משתלמת על קניית בתים ביוון

הכלכלה היוונית ידעה עליות ומורדות בשנים האחרונות, אך תחום הנדל"ן נשאר יציב יחסית – לכן עוד ועוד משקיעים מישראל מחפשים נדל"ן למכירה במחיר אטרקטיבי. כאמור, יש הרוכשים נכסי נדל"ן למטרות נופש ופנאי, כמו וילות או דירות במיקומים קרובים לים, בעוד אחרים רוכשים בתי מלון למטרה עסקית, ויש הרוכשים מגרשים ובונים בעצמם. רכישת נדל"ן למכירה ביוון מאפשרת ליהנות מתשואה נאה, והצפי הוא כי מחירי הנדל"ן במדינה ימשיכו לטפס. אם כן, בעוד מספר שנים ניתן יהיה לממש את הנכס ברווח נאה.

קניית בתים באיי יוון עם חברת  נדלן למכירה ביוון

קניית בתים באיי יוון עושים עם חברת  נדלן למכירה ביוון. אז אם תמיד חלמתם על קניית נכס ביוון, או על השקעה בבית או דירה  באיי יוון, עכשיו תוכלו להגשים אותה בקלות ובאחריות עם החברה המובילה בישראל לאיתור אופציות לרכישה  ולליווי מקצועי בתהליך של רכישת נכס באיי יוון.

 

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*