יועץ בטיחות אש ושריפות

סכנת שריפות

סכנת שריפהשריפות מהוות את אחד המפגעים הנפוצים אשר מתרחשים מידי שנה בבתי עסק, מוסדות ציבוריים ומכונים פרטיים ולצערנו, התפרצות שריפה, עלולה להסב נזק רב למקומות אלה.
על מנת להתגבר על הבעיה ולהגן על מבנים אלו וחשוב מכך, על האנשים אשר נמצאים בהם, יש לקבל ייעוץ מיועץ בטיחות אש ושריפות מוסמך.

מוסדות ציבוריים

ייעוץ בטיחות אש ושריפות מהווה בגדר חובה כאשר מדובר על מוסדות ציבוריים כמו בתי ספר, גני ילדים, עיריות, מוסדות רווחה וכדומה.
במקומות אלו נמצאים הרבה מאוד אנשים מידי יום ולכן מומלץ להזמין יועץ בטיחות אש ושריפות שיבדוק שאכן המקום בטוח, שקיימים גלאי עשן ושאין מפגעים אשר עלולים לגרום לשריפות.
מפגעים אלו הם בדרך כלל תוצר של אי הקפדה על הבטיחות ואופן התפעול של מוצרי חשמל, בלאי של מוצרים, חומרים מסוכנים ועוד.

מכונים פרטיים

מכונים פרטיים כמו חדרי כושר, קליניקת טיפולים, בתי סטודיו לאמנות או מקומות בהם נערכים מפגשים וסדנאות, זקוקים ליועץ בטיחות אש ושריפות, במיוחד נכון הדבר כאשר מדובר על מקום שמושכר על ידי אנשים שונים, מה שיוצר חוסר עקביות וחוסר מחויבות לגבי בטיחות המקום.
ריח של שריפה, בלאי של מוצרי חשמל, כבלים חשופים ומפגעים נוספים, עלולים לעורר שריפות ולגרום לאסון וכאמור, כאשר מדובר על מכונים פרטיים שהדיירים שלהם מתחלפים לעיתים קרובות, בדרך כלל אין מעקב ופיקוח.
על כן, מומלץ להיעזר ביועץ בטיחות אש ושריפות כדי להבטיח את שלומם של כל מי שעושה שימוש במבנה או נמצא בקרבתו.

שריפה במוסדות ציבורמשרדים ובתי עסק

משרדים ובתי עסק חייבים לקבל ייעוץ מיועץ בטיחות אש ושריפות מוסמך, במיוחד אם מדובר בבתי עסק שעוסקים בעבודה עם חומרים דליקים, מכונות ומוצרי חשמל.
מקומות אלו יכולים להיות חשופים פי כמה לשריפות, גם בגלל התחממות יתר של מכונות וגם בגלל ריבוי של עובדים. יועץ בטיחות אש ושריפות יכול לסייע במקרים אלו, לתת ייעוץ לגבי שמירה על המקום מפני שריפות וגם לטפל בליקויים קיימים.

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*