בריקים מפירוק לריצוף בתים

בשנים האחרונות החל טרנד חדש בעולם הריצוף: במקום לרכוש אריחי שיש, קרמיקה ואבן טבעית ניתן לרכוש בריקים שמקורם לרוב ממבנים ישנים ברחבי אירופה. הבריקים מפורקים ממבנים ישנים ברחבי אירופה ועוברים שטיפה וניקיון יסודי לפני שינועם ארצה. כדאי לדעת כי יש היצע גדול של בריקים מפירוק וניתן להשיג בישראל מבחר עצום בשלל גוונים, בעיקר בצבעים כמו חום-אדום, אפור-שחור, צהוב-כתום וגווני אדום שונים. הבריקים מעניקים מראה יוקרתי, ייחודי ועתיק, הם עמידים לאורך שנים ארוכות ואינם דורשים תחזוקה למעט ניקיון שוטף.

לבנים לבנייה

בריקים הם למעשה לבנים לבנייה ששימשו בעבר כחומר פופולרי לבניית בתים גדולים, טירות, ארמונות, מצודות ועוד. בריקים מפירוק מעניקים מראה ייחודי ומלהיב לבית ולחצר, ניתן לשלב אותם בתכנון הבית כדי לחפות קירות או לצרכי ריצוף פנים וחוץ. בריקים מפירוק לריצוף משדרגים את עיצוב הבית ומעניקים לו מראה אותנטי ומרשים במיוחד. רוב הבריקים יוצרו בעבודת יד, לכן מאחורי כל לבנה מסתתר סיפור מקורי.

יתרונות לשימוש בבריקים מפירוק

מעבר למראה האותנטי והעתיק של בריקים מפירוק לריצוף פנים וחוץ, יש לבריקים יתרונות רבים נוספים. הבריקים הם חומר בנייה מעולה וחזק, הם עמידים בפני פגעי מזג האוויר, וכמו כן הם תורמים לבידוד יעיל מפני רעשים ולבידוד איכותי מפני חום וקור. הבריקים מגיעים לרוב עם שאריות מלט, בטון וטיט, לכן חשוב לבחור אותם בקפידה. כאשר רוכשים מחברה אמינה ומובילה בריקים מפירוק, ניתן ליהנות מאיכות גבוהה של בריקים לאחר ניקיון יסודי משאריות חומרי הבנייה.

העובי של בריקים מפירוק הוא מספר סנטימטרים, לכן הם יעילים במיוחד לריצוף משטחים, אך הם משמשים גם לצרכי חיפוי קירות פנים וחוץ. ניתן לבחור טקסטורות שונות של בריקים כדי ליצור מראה אותנטי ומרשים בהתאמה לצרכי הלקוח.

מאמר באתר סודות הבנייה על בחירת אבן טבעית לריצוף וחיפוי 

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*